otrdiena, 2011. gada 6. septembris

RAW GARDEN (apskats)

Man patīk ar draudzenēm iet uz satikšanos, jo viņas man atļauj izvēlēties vietu, uz kuru iesim :))

Šoreiz -Raw garden, Skolas ielā. Ja kāds vēl nezin- Raw garden ir pirmais svaigēšanas restorāns Latvijā. Ja kāds nezin, kas ir svaigēšana- lūdzu lietojiet google, jo, manuprāt, mūsdienās visi to zin un Jūs esat mazliet atpalicis (bez apvainojumiem!) :)))

Šī bija man otrā reize iekš Raw garden- pirmajā ar māsu ēdām kūku un kokteili (jau vairs neatceros kādu). Jau toreiz biju sajūsmā, un ar katru reizi vairāk esmu sajūsmā!
Šoreiz ņēmu:
1) avokado-melleņu kūku (apm.3 Ls)
2) veselības kokteili (400 ml-2.60 Ls)

Viss bija dievīgs! Ja godīgi-parasti varu nojaust, no kā ir gatavota kūka, bet šoreiz-nuuuu varu tikai minēt pāris sastāvdaļas.
Viena no draudzenēm ņēma vasaras zaļo zupu ar avokado- mazliet notestēju arī to un varu teikt to pašu ko par visu citu-ļoti laba!
Viena no lietām, kas mani pārsteidza- cenas tiešām nav lielas priekš šādas kvalitātes ēdiena, tādēļ-UZ PRIEKŠU IZMĒĢINĀT KO JAUNU!
Mani uzrunāja arī pašgatavotās lietiņas, ko uz svara var iegādāties turpat kafejnīcā. Tās ir- konfektes-trifeles, dažnedažādi riekstu-augļu batoniņi, marcipāna bumbiņas utml.Tas viss tiešām bija ļoti garšīgi!
Vēl viena lieta, kas patika- cukīnī maize, ko iespējams iegādāties līdzi ņemšanai (200 g) pa 1.50 Ls- maizei ir ļoti īpatnēja garša (citu viedoklis), bet nu ļoooooti garda! Varu teikt, ka esmu jau atkarīga no šā garduma un graužu to kā sausiņus-bez apstājas:)

Ja IesI tikai garām Raw garden un nav laika ieskriet-paķer vitamīnu kokteili līdzi ņemšanai, kas maksās ap 2 Ls un tev būs lieliska vitamīnu deva dienai!!

Ak tu manu dieniņ-sanāca gluži kā reklāma :))

Lai neizskatītos pēc reklāmas, jāpasaka arī kāds mīnuss-draudzenei pie zaļās zupas bija nepieciešama maizīte. Pārdevēja-viesmīle ieteica iegādāties cukīni maizes paciņu. Uzskatu, ka katram gadījumam maizītei jau nu vajadzētu būt pa brīvu (es nerunāju konkrēti par cukīni maizi) vai vismaz būtu iespēja par saprātīgu naudiņu iegādāties vienu šķēlīti maizi, nevis lūgt iegādāties paciņu cukīnī maizi, kura maksā 1.50 ls (200 g/~4-5 šķēles). Draudzenei maize negaršoja, pie maizes tiku es :)))

Ja prasās pēc izsmeļošākas informācijas un atrašanās vietas-http://www.rawgarden.lv/

2 komentāri:

  1. Drīz viņi solījās atsākt gatavot ķirbju maizi( kā nekā sezona), tā ir nedaudz pikantāka un ļoti garda. Iesaku arī nobaudīt cukīnī pastu un mango zupu- brīnišķīga garšas buķete

    AtbildētDzēst