svētdiena, 2011. gada 16. janvāris

Muffins&more

Visi, kas mani pazīst, zin, ka mana kaislība jau sen ir mufinu padarīšana. Kāds jau pasteidzies man pa priekšu un atvēris Rīgā pirmo "mufinotavu". Un man prieks par to, jo nu tā atrodas tieši blakus manam darbam. Tas, protams, ir ļooooti kaitīgi atrasties blakus tāaadai vietai, bet nu...
Tātad-iesaku visiem kaut uz brīdi ieskriet pēc gardajiem Džeka mufiniem Ģertrūdes ielā, pie Vecās ģertrūdes baznīcas. Interjers ir tik mājīgs, ka gribas tik sēdēt, sēdēt un sēdēt...
Ja man jāsaka, kuri ir tie garšīgie, es teikšu-VISI!!!!
Tā kā-uz priekšu pēc mufiniem!!!!

p.s. Starpcitu, viņi arī piedāvā katru dienu pa zupai un dažādas pildītās bagetes pusdienām. Gardi-ir nomēģināts!!!

http://www.muffinsandmore.lv/
http://twitter.com/muffinsandmore

Šeit bildīte no manas kolekcijas, lai mudinātu Jūs pievērsties mufiniem:

4 komentāri:

  1. Ehhh, labi, ka man tuvumā nav šādas vietas, tas noteikti nenāktu par labu manam drēbju skapim :D

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti labs deserts vai brokastis visai ģimenei

    AtbildētDzēst