piektdiena, 2010. gada 3. septembris

ēdamvieta- Rāma

Vai esat kādreiz bijuši Barona ielas kafejnīcā- Rāma??? Ja nē-iesaku!!! Tā ir indiešu virtuve, kas taisīta atbilstoši indiešu ēšanas stilam-tātad veģetārie ēdieni. Man ļoti garšoja:)

p.s. Mana draudzene Anda saka, ka tur smirdot pēc vīrakiem (dažiem vīraki smird), bet es tā neteiktu- kaut man ļoti patīk vīraku smarža, ēdnīcā šī smarža nenāca- tā kā par to var nebaidīties...

Kur? Blakus Barona centram- tā saucamajā krišnu mājā (krišnas tak visi zin-hi hi hi). Te lielāks info no viņu mājas lapas:
http://www.krishna.lv/lv/rama.html

4 komentāri:

  1. Neskatoties uz to, ka man patiešām liekas, ka vīraki smird, es kādreiz saņemšos un aiziešu notestēt tos ēdienus :)Īpaši jau tāpēc, ka tu saki, ka iekšā kafejnīcā tā smarža (smaka) nav jūtama :)

    AtbildētDzēst
  2. Kāds prieks Andiņ, ka ņemsi vērā manus ieteikumus :)))))

    AtbildētDzēst
  3. Gribās sajust šo atmosfēru...

    AtbildētDzēst
  4. Pirmo reizi dzirdu par šo kafejnīcu! Paldies!

    AtbildētDzēst